понеділок, 10 березня 2014 р.

Модуль 1-2

Можливо сьогодні ми працювали повільніше ніж бажалось нашим шановним тренерам, але.. Але ми старалися і зробили не мало:

  • ми навчилися користуватися ПОСІБНИКОМ;
  • ми навчилися користуватися Е-довідником;
  • познайомилися з структурою та деякими сторінками Ресурсів;
  • створили Wiki-сторінку (покроково), ознайомились з шаблонами, та як робити внутрішні посилання;
  • створили новий блог;
  • створили папки для портфоліо і почали наповнювати деякі з них;
  • систематизували знання про метод проектів.
     
Сьогодні ми ще малюки, але завтра підростемо!

1 коментар:

  1. Спробуйте писати блог не від "нас" , а від себе. Починайте якнайбільше речень зі слів: Я думаю, я згодна, я сумніваюся, мені сподобалося, не подобалося, я замислилася.... Спробуйте , у Вас вийде! Успіхів і натхнення!

    ВідповістиВидалити