середу, 12 березня 2014 р.

Модуль 5

Почнемо з веселого! Ми уявили себе людьми різних професій та знайшли відповідність між професіями вчителя та фермера, стиліста, драйвера....
Особисто я поділилася результатом роботи вчорашнього дня з колегою Аллою. Вона мене підбадьорила і тепер моя тема не здається такою строгою та нецікавою.
Я зрозуміла, як створювати статті на вікі- сторінці.Задумалась над проблемою роботи дітей в групі - це дає учням більш самостійності та серйозного ставлення до навчання.
Всі люблять творити, авторське право це і наше право, мабуть потрібно привчати всіх не порушувати його і починати з себе. Я дізналась корисну інформацію про збереження інформації та оформлення деяких документів.

2 коментарі:

  1. Дякую за чудову ідею для моєї презентації, це мене вивело із зацикленості на своєму предметі і дало змогу іти далі.

    ВідповістиВидалити
  2. Справді ця інформація корисна для всіх, а особливо для наших учнів. Не бійтеся, адже всі ваші побоювання марні. Впевненіше до мети, Ваш проект - це Ваша творчість! Використовуйте здобуті знання і Ваші побоювання розвіються!

    ВідповістиВидалити